petak, 11. veljače 2011.

DJEČJI SAVJETI ZA USPJEŠAN BRAK

KAD SE ODLUČUJE KAD TREBA STUPITI U BRAK ?

Prvo moraš naći nekoga tko voli iste stvari kao i ti.
Ako na primjer ti voliš nogomet onda i njoj se mora sviđati to da ti voliš nogomet i onda da donosi ćips i pivo.
Marko, 10 godina



Ti u svari ne odlučujes sam kad trebaš stupit u brak.
Bog to odlučuje odavno unaprijed i ti onda na kraju vidiš što ti se dogodilo.
Jovana, 10 godina


KOJE SU PRAVE GODINE ZA BRAK?


Najbolje godine su 23 jer onda poznaješ svog muža najmanje 10 godina.
Sandra, 10 godina



Ne postoje najbolje godine za brak - moraš stvarno biti dovoljno glup da bi se oženio.
Filip, 6 godina


ŠTO TVOJI RODITELJI IMAJU ZAJEDNIČKO?


Paaa. Oboje ne žele imat vise djece.
Sara, 8 godina


ŠTO SE RADI NA IZLASKU S DJEVOJKOM/DEČKOM?
>

Izlasci su tu da bi se zabavljali i ljudi bi trebali iskoristit priliku da se bolje upoznaju. Čak i dečki imaju reći nešto zanimljivo ako ih dovoljno dugo slušaš.
Jasna, 8 godina



Kod prvog izlaska se pričaju interesantne laži tako da su onda zainteresirani i za drugi izlazak.
Milan, 8 godina


ŠTA BI TI RADIO KAD BI TVOJ PRVI IZLAZAK SKROZ LOŠE PROŠAO?


Ja bih otišao kući i pravio se da sam mrtav.
Onda bih nazvao novine telefonom i rekao da mi naprave umrlicu.
Darko, 9 godina


KADA SE SMIJE NEKO POLJUBIT?


Kada je bogat i ima puno para.
Jelena, 7 godina



Kada poljubiš neku djevojku onda se moraš s njome oženit i imati djecu sa njom. Tako ti je to!
Dean, 8 godina


DA LI JE BOLJE BITI OŽENJEN ILI NE?


Ja ne znam što je bolje ali ja nikad ne bih vodio ljubav sa mojom ženom. Ja ne želim da ona postane debela.
Mirko, 8 godina



Za djevojčice je bolje da se ne udaju ali dečkima treba neko ko ce im čistiti.
Marija, 9 godina


I NARAVNO NAJBOLJE ZA KRAJ.....


ŠTO TREBA NAPRAVITI DA BI BRAK BIO USPJEŠAN?


Muž treba uvijek govoriti ženi da je lijepa pa čak i ako ona izgleda kao autobus!
Stanko, 10 godina

Nema komentara:

Objavi komentar